do it all night

Hej alla :)

Det var tag en jag blogga, ber om ursäkt för det men har inte haft tid, och igår var jag alldeles för trött för att ens starta en dator! Somnade först framför tv och när mamma kom hem skrämde hon livet av mig! Jaja, lite mat gick iafner och sen lockade sängen något enormt. Så jag deckade typ precis efter att DH var slut (a) mycket skönt måste jag säga, men mycket sömn blev det inte eftersom jag hostade halsen av mig! Har något otroligt enormt ont i halsen, och lungorna och revbenen. Kan man hosta sönder ett revben? Frös även och låg och skaka i sökert en halvtimme, usch inte kul asså, det är ändå en BASTU i mitt rum! och imorse när jag vakna vardet FÖR varmt!
Jaja jag är iaf i skolan, eftersom jag har nationella imorn, och jag kände attjag var tvungen att gå till skolan idag för att fixa lite skolarbete och inte komma efter som jag redan är. Dessutom är det cabaretflex! Får se hur bra dansen går, just nu har jag ont överallt! Kul helg för mig, lär ligga död i en soffa!
Jaja nu ska jag återgå till min SO lektion, just jävlar, harinte gjort SO provet än :S det måste jag beta av imorn eller nästa måndag, åh har inte ork för skolan längre! Snacka om att jag inte kan låte an liten fökylning få mig att stanna hemma! -.-
Dessutom är min Lisis sjuk, den här dagen är inte den bästa :(


Jag vill ha sommarlov nu ! :(

PUSS, Rebecca



Kommentarer
Postat av: Natalia

okej hih :D jag ska alldeles strax ut :$

ajg vet inte om jag har svarat på kommentaren eller inte, hahah :D skitsamma.

PUSS SÖTNOS! <33

2009-04-22 @ 13:26:56
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE