Stuttering

Hej!
Sitter på hemkunskapslektion och letar rätt på vad olika symboler betyder. Eller jag och Rebecca är redan klara, så nu ska vi rangordna dom fem viktigaste. Har ingen aning om hur jag ska rangordna dom så om ni har någon ide kan ni ju säga till :)

I veckan tänkte vi åka och shoppa också. Jag åker ju till Lanzarote nästa fredag så jag måste inhandla lite kläder jag kan ha på mig där. Än sålänge har jag bara en bikini och en klänning typ, och det räcker inte särskilt långt. Nu på fredag är det ju fredag den 13, som ni kanske vet? Scary. Jag tror helt klart på det, jag är alltid livrädd att det ska hända mig något så jag sitter typ alltid hemma och häckar i soffan. Haha löjligt, men sant (a)

Men på lördag blir det troligtvis och förhoppningsvis PARTY :) Ska bli jäävligt najs, om det blir nått, haha :) Men jag ska inte snacka förmycket, det är ju inte helt säkert än.

Nu slutar vi snart så vi ska lämna in datorerna, bloggar senare kanske. Slutar ju tjugo i två idag för er som vill veta och bli avundsjuka. Kyss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE