Greetings from Lanzarote!

Hej alla glada dar hemma i Sverige!
Hoppas ni har det bra? Har ni fint vader? Det har jag iallafall. Vi kom hit igar runt fem (spansk tid), alltsa sex svensk tid. Vi hann inte med mycket mer da an att handla det vi behovde, gick och at, solade lite och sen satt vi ute pa uteplatsen och krokade lite, najs :)

Nu har jag precis kakat frukost, ska tillbaka till mitt och Saras rum och byta om, sen bar det troligtvis av mot stranden. Jag har fottar lite med sitter pa en lanedator i receptionen och kan inte lagga in bilder har, far gora det nar pappa skaffat tradlost internet till varan bungalow.

Jag saknar er alla dar hemma, speciellt min alskade pojkvan. Ni far ha det sa bra sa ses vi om ca en vecka! Jag vet att Rebecca kan halla upp bloggen alldeles utmarkt by her self men jag kan ju inte lata bli. Bloggar kanske senare, annars kommer nog ett inlagg imorgon.

Puss pa er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE