090327

Hej hej kära läsare :)

Sitter just nu och har teknik.
Hade nyss musik och våran uppgift var att hitta på en renässans låt.
Haha jag kan ju säga att det var en ganska svår uppgift.
Sen kom våran lärare och berätta att renässans låtar förr i tiden var rätt grova.
Så vi hitta på en GROV låt! ^^
Mycket skratt sen när vi skulle framföra den... hosthost! HAHA!
Jaja dom som skratta mest var nog, jag SOfie och Jessika!
Snyggt bölev den iaf (tyvärr för grov för att skriva här)
Kanske kommer någon gång i framtiden :P

Nej nu ska jag fortsätta med min teknik uppgift :)
bloggar sen, senare ska jag till täby med Britta, Amanda och amandas pojkvän :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE