underbart sommar väder

Hej, dålig updatering under dagen, men jag har inte haft något att skriva. Vaknade sent idag, runt två (a) riktigt skönt att sova ut. Sen har jag bara legat och kollat på film efter film. Just nu är det Marley and me som gäller. Men den är snart slut :) Men vad ska man egentligen hitta på? Jag menar det har regnat konstant i två dagar nu och det ska fortsätta imorn. Men det är väl äkta sommarväder det antar jag.

Imorn spelar det inte mig ågon större roll om det regnar, jag ska ändå sitta på ett kontor hela dagen. Imorn börjar nämligen jobbet. Bloggar mer om det imorn då jag får veta mer.

Nej nu ska jag återgå till filmen, bloggar sen :)


Bild på Britta, Linn och mig från skolavslutningen :)







Kommentarer
Postat av: Amanda

shiet vad gullig bild på er, sjukt gulliga!

2009-06-14 @ 21:47:44
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE