CSI

Godagens :)
eller ska man säga giokväll? :P

Jaja, sitter och kollar på CSI.
Kom hem från mitt jobb för typ en timme sen, det vart en lång dag idag men jag ska inte klaga då tiden gick enormt snabbt. Imorn ska jag nog börja med lite andra uppfifter än jag gjort idag. Idag har jag bara fixat med massa pärmar :)
Jaja, imorn blir det till att gå upp tidigt så ikväll blir det isäng tidigt!
Tror inte jag pallar att gå ut idag, får kanske gå hem tidigare imorn och knske är lite piggare.
Vi får helt nkelt se :)

Min sötaste Lisa har det fortfarande gött i NY och jag tror hon haft en mycket härlig födelsedag :)
Puss på dig bästavän!

Nej nu ska jag kolla på CSI och leta fram något att ha på mig imorn :)


bild från skolavslutningen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE