K A O S!

Det slog mig just att jag åker iväg på lördag och jag har inte packan en grej!
Ska vara borta i två veckor om jag inte minns fel.
På söndag åker jag ju till Gotland och är borta i grygt en vecka,
sen när jag kommer hem därifrån åker jag ju till västervik.
hmm! kaos, kanske ska börja fundera lite mer på det.
Ikväll blire packning och städning, måste städa rummet innan jag åker,
hatar att komma hem till största kaoset!

En sak till som slog mig, jag vill ha min mobil innan jag åker!
Dessutom måste jag köpa ett fodral till min dator!
Shit stressad jag blev nu!


Bli min nununununu!


glöm inte det här, Swedish Tribute to Michael Jackson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE