Bang bang

Sitter hemma hos Alex och kollar på South Park, så jävla kul ^^ Snart kommer Andreas och Marcus hit, för som ska lana. Som ska spela WoW tror jag, så då ska jag kolla på SP med Alex lillebror, eller så spelar jag nått annat spel med honom på xboxet. Imorgon ska jag äntligen få träffa min bästastebästaste Rebecca. Har saknat helt galet mycket nu när vi har varit ifrån varandra så länge. Vi ska ta en shoppingtur på stan, sätta oss på nått fik och bara prata om allt som har hänt. Ska bli så mys! Men nu är däremot Amanda borta, i spanien. Jag saknar dig pluttan! Hoppas du har det bra, och sola lite åt mig med :) I det här jävla landet får man ju ingen jävla sol iallafall. Nu kommer grabbarna, så dom ska koppla om internet och allt. Bloggar sen, PUSS!





Kommentarer
Postat av: F R I D A . L

SVAR: så bra då :) då får vi hoppas att jag också tycker det då ;)



haft en bra dag? :)

2009-07-25 @ 23:15:43
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hahah älskar south park! :'D

2009-07-26 @ 03:39:57
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE