Blond vs Brunett

Jag ligger här i sängen och kvällsfilosoferar om lite allt möjligt. Blandannat om mitt hår. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Jag vet iallafall att jag ska sätta i extensions. Men just nu är frågan om jag ska färga håret väldigt mörkbrunt som jag hade förut, eller om jag ska börja slinga det lite så det går åt det blonda hållet. Jag kan lixom inte bestämma mig. Hälften av mina kompisar säger blont, och hälften säger brunt så dom jävlarna är ju förfan inte till nån hjälp alls! Skämt åsido. Vad tycker ni läsare? Ska lägga in några bilder. Man ser inte så bra alls, men ni kan nog iallafall se vilka jag är blond på och vilka jag är brunett på. Annars bör ni söka upp en optiker.  
  vs  


Xoxo, Lisa

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker faktiskt brunt, men blont är fint tänkte bara om det blir missfärgat det är inte kul! :P puss!

2009-08-01 @ 11:24:31
URL: http://sommarfliickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

brunett, blont ser bara tillgjort ut ;) kram

2009-08-02 @ 11:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE