Tu vois bien

Hej alla tuffingar!
Vad gör ni? Jag sitter hemma hos Rebecca, har precis pluggat klart franskan. Jag känner mig jävligt stolt, har gjort franskaläxan för typ första gången på iallafall den här terminen. Bra va? Nu sitter jag och kollar igenom massa gamla bilder på Rebeccas dator, de flesta är inte särskilt smikrande. Inte för att skryta eller nått men jag var typ FET för nått år sen, minst. Haha, inte för att jag påstår att jag är skinny bitch nu men iallafall. Haha men det var trevliga tider det :)

Nu ska jag svulla twix och lägga på mig ett par kilo igen, bloggar troligtvis senare. Kyss!


(Gammal bild, haha )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE