solen tittar fram!

Hej alla glada! :)

Ja för hur kan man inte vara glad idag?
Nu börjar det verkligen bli vår, UNDERBART!
Ska bara hitta skorna jag vill ha från skopunkten samt införskaffa mig dom båda skorna jag vill ha på Zara.
Men det löser sig ;) Ska äver köpa en jeans jacka och lite klänningar.
Gladiartor skor är ju självklart ett stor + också!
Ska prata med min gående plånbok (a)

Jaja var i täby idag med Lisa, alex och några till.
Lisa köpte det sista inför resan. Ja den ungen åker ju till Lanzarote inatt!
Och jag är ju inte ett dugg avundsjuk asså!
själv får man stanna här i Sverige och pluggapluggaplugga!
Juste måste skriva en bokreflektion och läsa 100 sider i en bok tills imorn -.-
Jaja tillbaka till verkligheten!

Jag vill verkligen ha sommarlov nu!










Kommentarer
Postat av: Natalia

åh stolt jag blir över dig gumman :D

hehe okej ;P men nån jävla lugn o ro måste du väl ha någongång :O hihi jag tittar på vänner och ska väl plugga lite mera efter det :D

PUSS DARLING! <33

2009-03-19 @ 19:19:17
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE