Rebecca <3 tygskor

Hej allesammans :)

Väntar just nu på att min hallonpaj ska bli klar :)
Och sen ska jag kolla på film, det är ju Beck idag :)

Juste städade hela mitt rum idag, dukiga jag!
Och sen efter det åkte jag och mammi till Täby.
Eller först till Arninge för at kolla om mina skor jag vill ha från skopunkten kommit in
men do skulle komma vecka 13 och 17 så det är bara att vänta.
Som lite tröst åkte vi till Täby för att kolla skor.
Och med mig hem fick jag två par tygskor :)
Dom kommer från dinsko och kostar 249 kr styck :)



Nej nu är min paj klar :) bloggar senare puss så länge!






Kommentarer
Postat av: Natalia

hehe okej :D låter härligt :D

jamenvisst hihi :D har du haft en mysig söndag raring? :)

PUSS GUMMAN! <33

2009-03-22 @ 23:08:22
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE