Kaos jao!

Kaos asså! Ser ni hur bloggen ser ut? Inte så snygg. Men vi håller på att göra om till en lite roligare design nu när vi går mot ljusare tider. Rebecca sköter det mesta den här gången så förhoppningsvis får hon den klar innan jag åker till Lanzarote på fredag. Kommer troligtvis ha trådlöst internet där nere så jag ska försöka uppdatera minst en gång barje dag! Bra va? :) Fast helst så vill man ju ha en fin blogg att blogga i, såhåll tummarna för att Rebecca fixar det!

Nu måste jag göra klart mitt hemkunskapsarbete och förbereda mig för SO redovsningen jag ska göra nästa lektion. Wish me luck!







Kommentarer
Postat av: Kängrupungen

Lycka till Lisa, du som älskar att stå längst fram i klassrummet, inte sant? Puss påre ;)

2009-03-18 @ 10:03:12
Postat av: Lisa

Ja att redovisa är det bästa jag vet! :) Not PUSS!

2009-03-18 @ 10:04:52
URL: http://bracefaces.blogg.se/
Postat av: Kängrupungen

Ha det bäst i Lanzarote och njut du missar engelska nationella :) hihi PUSS

2009-03-18 @ 10:13:13
Postat av: Natalia

åhfan :D låter ju asnice ju gumman :D Im happy for you!

de var ju inte igår vi snackade, har inte suttit vid datorn pga av lite saker.. men är allting bra med dig idag? :)

PUSS BABY! <33

2009-03-18 @ 12:52:12
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: mikkiela

Hihi i know, den är fett snygg! :D

2009-03-18 @ 15:36:13
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE