Fumar puede matar

Hej alla söta läsare!
Hur är läget? Här är mitt första inlägg nu sen jag kom hem ifrån Lanzarote :) Det är skönt och vara hemma, men det är J Ä V L I G T kallt i det här förbannade landet, haha :) Men det har varit jättekul att träffa lite kompisar. Har inte träffat alla, men ett par stycken och vi hade jättetrevligt igårkväll. Rebecca och jag var lätt bäst när vi gömde oss i soffan under en filt och ingen såg oss, haha ;)

Nu sitter jag hemma hos Alex. Han, Markus och Alex småbröder sitter och spelar Super smash brows och jag sitter här. Har färgat håret idag! Inte särskilt stor skillnad, har bara färgat det mörkare igen, det hade blivit så ljust/grönt under resan :P


Nu ska jag kila, slänger kanske in ett inlägg senare. Det är skönt att vara hemma iallfall, har saknat Sverige :)
Pusspuss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE