Den rätte för Rosing...

... Vem tror ni det blir? Jag kan inte påstå att jag har följt programmet direkt. Jag har bara sett två avsnitt. Jag tycker inte det är särskilt bra, men jag väntar på att Desperate Housewives så jag får nöja mig med det här. Snart kommer älsklingen hit så jag slipper sova själv inatt :)

Justdet! Jag och Rebecca var och solade idag. Det har öppnat ett solarium i Karby som har ett "erbjudande" tills det 5 april. Det kostar bara 20 kr att sola 25 minuter så vi slog till! Det var jätteskönt och så slipper man känna sig så blek. Jag kanske inte ska påstå att jag är blek eftersom jag just varit utomlands men jag är ju inte direkt jättebrun. Så jag hoppas att vi kanske kan dra och sola igen imorgon eller på torsdag och att vi håller igång satt jag redan är läckert brun till sommaren, haha :)

Nu ska jag göra lite läxor innan jag tittar på DH, bloggar kanske senare :)
LoveLoveLove



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE