090318

Hej läsare! (Om det finns några? ^^)
Just nu sitter jag och kollar på Simpsons med Alex. Borde egentligen packa eftersom jag åker natten mellan torsdag och fredag(Alex). Men jag orkar inte(Alex). Ska nog ta tag i packningen snart, kanske efter jag har duschat(Alex). Måste iallafall börja ikväll, för imorgon ska jag troligtvis åka och handla det sista inför resan efter skolan(Alex). Så efter det har jag inte mycket tid kvar innan vi åker(Alex). Fett taggad(Alex)! Men jag kommer sakna min bebis Alex också :(

Nu ska jag kolla klart på Simpsons, duscha och sen försöka sätta igång med packningen(Alex). Puss!

p.s om ni undrar varför det står alex i varje mening så är det för att min pojkvän (alex) inte tycker att han är med tillräckligt mycket i min blogg. han medelade nyss att han är nöjd nu. tack för mig, puss! d.s








Kommentarer
Postat av: fanie

jag läser :D

2009-03-18 @ 20:19:17
URL: http://fanie.blogg.se/
Postat av: Natalia

men gud så mycket jobb:O skulle aldrig orka med de hihi :D

va bra gumman! jo med mig är det asbra :D

PUSS SWEETIE! <33

2009-03-18 @ 21:33:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE