dagen går mot sitt slut

Ligger just nu i sängen och kollar på film.
Ska strax stänga av datorn och börja fundera på att sova, ska upp hyfsat tidigt imorn.
Fick faktist lite sovmorgon av min chef, hon skulle på möte imornbitti då jag egentligen skulle börja och hon vill vara med då jag börjar eftersom hon skulle gå igenom lite saker :) det blir nog super, och jag tackar för sovmorgonen.

Juste pratade med Lisa idag också och jag kan lova att hon har det gööött :)
Tror hon har bättre väder än här också men det har väl alla eller?
Jaja jag är fortfarande avis och jag saknar dig redan bästis!


Du gör mig glad baby!






Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Vielen dank, :)

Den första klänningen införskaffades på monki.

kram

2009-06-15 @ 00:35:42
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE