5 Juni

Tjena suckers!
Ber om ursäkt för sämst uppdatering. Har precis duschat och sminkat mig. Väntar på att håret ska torka så jag kan fixa det. Jag, Alex, Rebecca, Ida och Markus ska på biop ikväll. Vi ska se The haunting in Conneticut, en ny skräckfilm som fått bra betyg. Jag som älskar skräckfilmer är jättejättejättetaggad!


Som ni vet så åker jag till USA, New York, på Fredag morgon. Har varit och satt över en hejdundrans massa pengar till mitt kort idag så jag kan shoppa loss när jag kommer dit. Ska bli grymt kul! Nu ska jag byta om, fixa håret och röka, sen måste jag nog gå till tåget. Vi ses på stan, Puss!




Kommentarer
Postat av: Natalia

åh värsta mys ju :D hoppas den är asbra! då ska jag också se den :$

vi ska på krogen vi :D hihi.

PUSS SÖTNOS! <33

2009-06-05 @ 21:52:29
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE