jag tog en tur i sjön med kläderna på

Hej, nu är jag hemma igen från jobbet  :)
Sitter och kollar på film, ska ner och hämta lite glass
har ont i halsen, säg inte att jag ska bli sjuk igen!
Det är säkert från när jag ramla i sjön här om dagen!

Juste det har jag glömt att berätta, jag ramlade i sjön
men KLÄDERNA PÅ i fredags!
Och inte nog med det
jag hade med mig extra kläder för att det kanske skulle bli kallt,
dumt nog hade jag tröjan på mig och mjukisbyxorna
hade jag runt halsen för att det inte skulle bli så jobbigt att cykla dit!
Haha, och en sak till, jag hade mobilen i fickan!
kan man ha mer otur? :P
Lite kul vare iaf! Dock fick jag gå hem utan skor
ja jag hade skorna på mig också!
Fick iaf låna ett par byxor av sebbe och en tröja av ida :)
tack för det :)

Så nu är min mobil ännu mer sönder och går inte ens att sätta på :(



Nu något att äta tack :)








Kommentarer
Postat av: Samira

visst! Vissa kan typ sätta på sig ett linne och jeans och se helt fantastiska ut..

2009-07-06 @ 18:38:23
URL: http://samajra.blogg.se/
Postat av: ERIK'S BLOGG

ja det är fett bra :D har du någon favorit grupp då? :P

2009-07-06 @ 19:37:32
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE