5 Juli

Hej!
Jag vaknade för ett ganska bra tag sen, men jag har suttit och kollat på tv så jag har inte hunnit blogga. Just nu sitter Alex och spelar Half Life så då passade jag på. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle kanske ha jobbat men jag vet inte om jag orkar. Det är inte direkt superbra väder, men man får väll hitta på ngt.

Jag har ett supersug efter att shoppa, men jag har inga pengar så det kan jag inte göra. Extremt jobbigt, för jag har hittat så mycket fina saker jag vill ha. Får helt enkelt ta mig i kragen och jobba lite så jag får pengar nån gång. Nu ska jag spela lite xbox med Alex, vi ska spela Left 4 Dead. Haha, det är mitt favvospel. Bloggar senare! PUSS


(Bild lånad från google)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE