090701

Sitter på jobbet just nu :)
Håller på att ankomstregistrera några fakturor.
Har hunnit med att gå till doktorn idag och ta min allergispruta.
Så började vid tio idag, dock fick jag gå upp normaltid
och ta normal bussen vid kvart över sju!
Usch vad jag ska sova ut i helgen!
Vill också gå på bio, någon som känner sig manad?

Ska försöka slita mig från jobbet i skaplig tid idag också.
Jag menar, omjag inte har något att göra kan jag ju like
gärna åka hem, har ändå cirka 1,5 timmas resa hem
och jag tackar inte nej till att hinna med en 25a!

Jaja, vi får se hur det blir :)
Förresten hade jag världens konstigaste dröm inatt!
Plus att jag ska hämta ut ett paket när jag kommer hem! :D
INTE GLÖMMA NU REBECCA!

Juste, vi kanske får ny design idag, men mer om det sen :)
Nu åter till arbete!






Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: cooolt :D

allt bra me dig=

2009-07-01 @ 14:29:35
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE