Will you do it like that?

Godmorgon!
Jag vill börja med att be om ursäkt för hemskt dålig uppdatering från min sida. Till mitt försvar så har jag legat hemma hela veckan och kräkts. Jag har varit magsjuk så jag har inte orkat blogga. Nu känner jag mig frisk så jag hoppas att jag får hålla mig från sjukdomar ett tag nu.

Idag ska jag kanske åka och shoppa med mamma. Det är inte säkert än men hon sa att vi skulle åka när jag blivit frisk, och jag är ju så gott som frisk nu :) Annars ska jag iallafall åka och handla med Rebecca imorgon tror jag. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på en till film och vänta på att Alex vaknar. Jag vaknar bara tidigare och tidigare på mornarna nu för tiden. Jätteknäppt :/


Puss! / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE