vad gör jag här?

sitter just nu på min pappas jobb.
dom skulle ha något "joppo" och jag ställde upp för att ta hand om barnen.
Jag menar att sitta och leka med massa barn, kolla på film och spela ps3
och få betalt för det är inte fy skam precis ;) eller vad säger ni?
Grejen är bara den att inga barn är här -.-
så jag fick mitt lilla egna kontor, haha.
så tänkte att jag kan sitta här och läsa massa olika bloggar istället ^^
Haha inte fy skam det heller.
Fan, hade typ velat stanna hemma, höra att det skulle bli krök..
åh vad gör jag här?
Jaja får se om det blir bättre, har iaf glass, cola och gottgott saker :)
För er som vill veta sitter jag på elecrolux home i barkarby.
Har ni vägarna förbi kom in och spela ps3 med mig då ;)
Nej ska gå och kolla om det finns något barn som vill leka med mig :P
bloggar mera sen, puss!

/r

Kommentarer
Postat av: Natalia

Tack gumman :) de gjorde det för ett tag sen hehe. Åh, härligt ju :) ja min kväll är underbar :D hoppas du med har en bra kväll sötnos! KRAM

2009-02-27 @ 00:21:33
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE