Tell me more

Godmorgon!
Har precis kollat på Grease, älskar den filmen :) Orkade inte gå till skolan idag. Igår mådde jag jättedåligt och idag har jag ont i både halsen och huvudet. Tänkte vara hemma och vila så jag inte är sjuk på sportlovet iallafall.

Igår var jag ju i Täby och hämtade mitt pass, men det blev inga jeans. Däremot har mamma lånat pappas kort så idag eller imorgon ska vi åka och shoppa loss för hans pengar! Jag måste ju köpa kläder inför Lanzarote, speciellt en ny bikini. Jag ska ju åka dit vecka 13, så jag måste handla allt i god tid.


Nu ska jag ta några alvedon, lägga mig i soffan med en kopp thé och titta på nån annan film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE