Shake it

Hej sötisar!
Jag ber om utsäkt för att jag inte har bloggat på länge, men jag har legat sjuk hemma hos min pojkvän, vars dator är på lagning så det har varit svårt att kunna blogga. Nu sitter jag på hemkunskapen i skolan, har precis gjort klart min bostadsuppgift så jag tänkte passa på att blogga lite. Det är lite svårt att hålla bloggen uppe hela tiden nu när Rebecca är borta men jag gör mitt bästa :)

Ikväll ska jag åka och hämta ut mitt pass i Täby centrum. Tänkte passa på att tjata till mig ett par jeans av mamma på samma gång, får se hur det går. Är sugen på ett par jeans-leggings, även fast alla har sånna. Tänkte kolla runt lite på några hemsidor nu, bloggar sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE