plugg, packning och bio!

god morgon :)

Idag blir det stan och senare bio men Ida.
Det kanske blir någon mer som åker med, vi får se.
Vi ska iallafall se i taket lyser stjärnorna.
Har hört att den ska vara riktigt bra och eftersom jag älskar boken så hoppas jag det.

Måste plugga lite och packa innnan vi åker, men det går snabbt.
Eller?
Har ganska mycket plugg den här veckan

NO prov, onsdag
Inlämning i HKK, onsdag (eller egentligen nästa vecka men då ä jag borta)
Redovisning i svenska, Torsdag (usch)
Läsa ut min bok, någon dag under veckan plus skriva en bokredovisning ( det är nog det lättaste)

Sen tror jag inte det var något mer, jaja bästa att sätta igång då.

/r

Kommentarer
Postat av: Nathalie

GRYM FILM!

2009-02-08 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE