Packad och klar

sitter just nu och väntar på att resterande familjemedlemmar ska komma hem.
Om några timmar bär det av till småland, gamleby. Och imorn bär det av till Österrike!
Packade klart dom sista grejerna just och håller på att ladda upp mobil, kamera och ipod.

Har ju varit hemma idag också eftersom jag är lite små förkyld.
Men jag var även tvungen att åka till min tandreglerare i stan för att
fixa en grej som lossnat från tandställningen.
På hemvägen svängde jag förbi och kolla om min tröja fanns på ginatricot vilket den inte gjorde
så gick till shestore i pkhuset istället och köpte Heidi Klum tröjan jag velat ha
hur länge som helst. Nu ligger den nerpackad i min väska :) 



Nej nu ska jag gå och kolla om jag kan hitta något att äta, kanske slänger in ett inlägg
senare, annars får ni ha det så bra :)

Fast bloggen kommer ju inte vara helt nerlagd, jag har ju bästaste Lisa vid min sida :D
puss på er :)

/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE