inbrott i mitt eget hem

Hejsan :)

jag kom hem från andläkaren för ett tag sen.
Var där och spände tandställningen, min tandläkare blev super glad att
allt gått så snabbt. hoppas jag inte behöver ha den så länge till! :)
Jaja, när jag kom hem iaf upptäcker jag att ingen är hemma
börjar gräva i väskan efter nyckeln och upptäcker att jag inte har någon!
Ringer pappa snabbt som attans och han gör rally hem :)
haha började fundera på ett göra inbrott i mitt eget hem ;)

Jaja nu ska jag fortsätta att packa upp lite, sen tänkte jag lägga ut lite bilder från österrike :)
juste, mitt hår också.


inte världens bästa bild, men jag klippte inte så stor skillnad mot vad jag hade förut
klippte upp det lite och sen toppa det :)
ska fixa bättre bild!

/r

Kommentarer
Postat av: A.F

Sv; aaw tack :) jora ja tävlar väll ibland sådära :) , har du gjort d ngn gång eller? :D ja försök du, du kmr säkert bli as duktig! :D <3

2009-02-25 @ 16:28:23
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Natalia

Håret blev ju jättefint gumman! :D jag kan tyvärr inte lägga in någon bild på min nya hårfärg, men det är ungefär samma som jag hade innan förutom att nu skiftar det svart :/ råkade ha i färgen lite för länge :$ haha :D

Vad ska du göra för mysigt ikväll då? :D Kram sötnos!

2009-02-25 @ 22:56:45
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Emma

det är så himla fint med långt hår : )



EC

2009-02-27 @ 22:05:19
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE