underbar dag!

Hej allihopa :)

Kom hem för en stund sen, har ju varit i stan med Syster, Nathalie och Julia :)
Hur mysigt som helst, och vädret helt perfekt, har kunnat gå i shorts! sånt gillar vi :)
Mn nu fram mot kvällen har det ju blivit kallt igen så mina nya jenas har åkt på!
snart ska jag ner och hämta ut paket på billisten, sen slänga i mig något att äta och sen
gå och träffa lite kompisar på gården :)
Det är lan där så det var as många där, skulle förbi en snabbis
och hämta en grej av amanda och när jag kom upp åp övervåningen skrek jag till ;)
Haha fan vad rädd jag blev, det värsta är om man skulle råka snubbla på någon av dom
hundra sladdarna som ligger där, snacka om DAMP alla skulle få på mig då!
Haha (a) tur att jag inte gjorde det då ;)
Nej nu ska jag ner och se om pappi kommit hem så att jag kan få mitt paket!
Lägger upp en bild på vad det är sen :)








Kommentarer
Postat av: emma

Nu har du chansen att bli månadens blogg i min blogg om du vill anmäla dej. Den 20 april kommer jag välja ut fem stycken som blir nominerade, som ni kommer få rösta på! En av dem kommer alltså att bli månadens blogg, kanske du? :)

Ha en bra kväll!

2009-04-06 @ 22:21:39
URL: http://emmanelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE