trött, trött och tröttare

Sitter ich halvsover här framför datorn.
Har varit uppe snart i 24 h, okej bullshit med tanke på att jag sovit halva dagen ^^
Jaja, var ju på övernattning igår, hur kul som helst.
Jag var rå taggad imorse vid 6, fatta vid 6 var jag pigg!
Hur stört som helst!
Jaja, för er som inte visste, så var jag på gården igår och
sov, det var övernattning/lan, eller tvärtom?
Jaja, så det var typ ett 20 tal killar där som suttit sen i måndags och lanat!
Stört! Kul som fan var det imorse när jag Britta och Amanda var rå taggade och pigga
okej kanske var det mest jag och Amanda, men men, alla lan killar låg typ döda
lite utspridda här och var ^^ haha man fick ingen kontakt! hur kul som helst!
Nej nu ska jag gå och kolla på the unborn, om jag vågar (a)
bloggar mera sen, Puss!



/Rebecca





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE