Sjukis

Hejsan alla söta läsare!
Hur mår ni? Hoppas ni mår bättre än mig iaf. Jag ligger i soffan. Jag har, bara idag, typ använt upp två toalettrullar. Är sjukt snorig, har ont i huvudet, hostar och har feber. Dessutom har jag fortfarande galet ont i tänderna, vilket gör att jag bara kan få i mig flytande föda ^^

Idag har jag hunnit catcha upp i GG. Har sett alla nya avsnitt och jag bara läängtar efter nästa! Galt bra serie det där. Nu sitter jag med ett glas cola och tittar på Greys Anatomy. Jag hatar att ha feber. För bara typ 20 minuter sen frös jag extremt mycket, så jag satte på mig tjocktröja och kröp ner under mitt duntäcke. Nu är jag överdrivet varm, sitter i linne och mjukisar med ett kallt colaglas mot pannan. Så himla knäppt.

Nu ska jag iallafall försöka få i mig något att äta. Min söta mamma har gjort en macka till mig. Den ska jag nog få i mig, men det kommer nog ta ett tag ^^

Bloggar kanske senare. Pusspuss!
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE