rubrik?

Hej alla goa och glada :)

Sitter lite halvt sliten och förkyld nerbäddad i soffan.
Men ska faktiskt snart röra på mig lite eftersom jag lovat att måla.
Vi håller ju på att måla om våran trappuppgång/hall och trappan
så det är mycket att måla!
Skulle ju beställa skor igår med hann inte så tänkte göra det idag
men idag är dom ju SLUT! jag lackar! Vill verkligen ha dom!
Ska trösta mig med att beställa massa andra grejer istället!

Har inte bestämt någonting för kvällen, får väll se, hoppas vädret håller i sig
kanske grillning eller något? mys?
Jaja får se :)
Nej dags att måla, bloggar sen :)



/Rebecca


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

har lagt upp en vårbild nu som jag fotade häromdagen, kika gärna in!

2009-04-10 @ 15:41:19
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

härlig bild!

2009-04-10 @ 16:52:30
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE