Personanalys

Jag sitter och försöker skriva en personanalys på en person i boken Svenska för idioter, som jag har läst. Jag har alltid problem med hur man ska börja! Någon som har några tips?Haha ^^

Wellwell, imorgon börjar skolan igen. Jobbigt, men ändå litelitelite kul på något sätt. Att träffa alla igen. Men nästa vecka har jag nationella prov i matte och det känner jag redan nu att det kommer att gå åt helvete. Jag glömmer alltid alla formler och allt vad det är.

Igår hade jag iallafall en trevlig sista kväll på lovet. Den spenderades vid Garnsviken med grillning och krök med lite trevligt folk. I början var det ganska många, men i slutet var det bara jag, Alex, Richard, Anna, Malin, Pata och Jäger kvar. Men det var en trevlig kväll iallafall!

Nu ska jag äta, sen plugga. Bloggar senare, Puss! /Lisa


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh okej, jag hade faktiskt inte så höga förväntningar då jag ofta blir besviken på sådana saker. Så för mig var det en succé, haha! :D:D

2009-04-13 @ 18:38:28
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Tack detsamma :)

2009-04-13 @ 18:39:04
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE