Marry Me Juliet

Tjena suckas!
Vet att det var för länge sen jag bloggade, men jag har faktiskt varit sjuk. Nu tror jag att jag äntligen börjar tillfriskna, så har jag tur (om det är tur vet jag inte riktigt, men ^^) så kan jag gå till skolan imorgon. Om jag mår minsta lilla dåligt imorgon så får jag vara hemma då också. Jag måst ju bli frisk någon gång!

Jag har även kommit på att jag har en maaassa saker att fixa nu, som jag inte riktigt hunnit med när jag har varit sjuk. Jag ska börja med att ta en låång dusch (jag har duschat när jag har varit sjuk också, det var bara inte lika skönt då :P). Efter det ska jag ta och noppa ögonbrynen, fila och måla om naglarna sen ska jag slänga på lite B.U.S när jag ändå håller på ;)


Som ni ser har jag myckte att göra ikväll, så det är bäst att jag sätter igång direkt! Eller så sätter jag igång efter en skål glass och GG...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE