Ingen Rubrik

Nu sitter jag här i soffan med laptopen i knät och ett glas oboy och glor på Criminal minds. Det är lite spännande :) Sitter och funderar på om man kanske skulle dra sig mot sängen och läsa lite Twilight innan det är sovdags. Ni som inte har läst Twilight, LÄS DEN! För det första är boken mycket bättre än filmen, sen ska ni läsa den på engelska också. Lovar ni kommer inte ångra er!

Imorgon är det sista dagen i skolan innan påsklovet. Skönt! Och nu hoppas jag att vårvädret håller i sig. Skulle bli så glad om det bara kunde bli sommar du så fort som möjligt,  håller ni inte med?

Imorgon ska jag iallafall ta en sväng till stan efter skolan tillsammans med Rebecca och köpa jeans. Sen ska jag nog försöka hinna med en sväng till solarieöarna innan dom höjer priserna.

Nu ska jag kolla klart på Criminal minds, sen är det Twilight som gäller. Hörs imorgon!
Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE