How to save a life

Godkväll!
Hur är det med er? Med mig är det mindre bra :( Ni vet att jag skrev imorse att jag "skulle pussa lite på min söta sjukling innan jag gick till bussen." ? Ja, det var ju jävligt dumt gjort. Nu sitter jag här med hosta, halsont och huvudvärk. Har tagit en alvedon så jag ska kunna sova bättre. Imorgon ska jag nog till skolan ändå. Först ska jag ju iväg och spänna tandställningen i Danderyd. Orkar inte skjuta upp tiden, det innebär bara att jag skjuter upp hela tandställningsprocessen och det orkar jag inte med (a) Vill ju få ut den så snart som möjligt! ^^ Efter skolan ska vi dessutom träna till Cabaren, och det ska jag helst inte heller missa. Så det blev bara att ge sig av mot skolan. Får dock litelitelite sovmorgon eftersom jag inte åka till skolan innan jag ska till tandläkaren, och bussen till danderyd går inte förrän 08.40 :)


(gammal bild på mig^^)

Nu tänkte jag gå ner & göra mig en kopp thé och sen krypa ner i sängen (helt utan min älsklig :( ) och titta på The Unborn. Jag och Rebecca skullle ju egentligen sett den i helgen, men jag somnade när jag tittade på filmen, precis som jag nästan alltid gör. Kommer säkert somna nu också, menmen ^^


Jaja, nu stänger jag av datan för ikväll. Puss&Godnatt!
Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE