Happyfaze

Jag är på jättebra humör idag! Solen skiner och allt är allmänt bra! Sitter hör och dricker cola, har precis käkat pizza. Nu kommer ni säkert tro att jag är  värsta tjockisen som äter pizza 24/7 men jag ska faktiskt börja träna efter lovet. Jag lovar! Nu har jag ändrade planer för kvällen. Vi orkar inte åka till Sollentuna så vi ska grilla ikväll istället, det är ju underbart väder nu! Det kommer nog bli myyys. Ska fotta så mycket som möjligt så kan vi lägga upp bilderna här på bloggen sen :)

Nu ska Alex sätta igång med städningen av sitt rum (typ 100 år senare), så jag ska hjälpa honom. Bloggar senare, PYSS!


Rebecca & Jag, när jag var blond ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE