färg överallt!

Har just målat nästan hela hallen
är ganska duktig om jag får säga det själv :)
Så nu sitter jag här med färg, ÖVERALLT!
Nej men jag har lite på kläderna och lite på armarna och lite på händerna och lite i håret.
Ja vi hade en färg explotion med andra ord, eller börjar jag reden bli grå/vit hårig? :o
Hoppas inte! Jaja nu tä'nkte jag fräsha upp mig lite, byta om och fixa till mig,
sen slänga i mig något snabbt att äta och sen dra ut och träffa kompisar.
Vet inte dom "fastställda" planerna för kvällen än, vi får helt enkelt se.
Återkommer kanske innan jag drar ut annars när jag kommer in igen :)
Puss!


gammal bild på mig
/Rebecca


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

GLAD PÅSK :)

sett några söta påsk kärringar ??

2009-04-10 @ 19:21:26
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: »»Design By Diva««



Vem är den "bästa" bloggerskan?

Rösta på Kenza, Blondinbella eller Stina-Lee.




Glad Påsk :)

2009-04-10 @ 20:31:55
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE