090412

Sitter just nu och kollar på robinson reprisen!
Jag vet jag borde egentligen vara ute i detfina vädret, men eftersom min pappa fyller år idag så ska mina kusiner komma så jag var tvungen att städa lite, men jag ska snart ut och sätta mig i solen ett tag :) Bakade precis en hallonpaj och chokladmuffins, smarrigt smarrigt!
Jaja ska snart börja fixa mig lite, men jag kan inte hjälpa, kan inte slita mig från robinson!
Jag har faktiskt alltid gillat robinson har bara aldrig tid att kolla på det, funderar faktiskt på att vara med när jag blir stor, har alltiud varit min dröm se jag var liten! skulle typ vara fett kul :) jaja ska träna upp mig lite, och sen hoppas på att det finns kvar senare i livet ;)

Nej nu måste jag sätta fart, bloggar senare :)
puss!


Bild från båstad förra året på mig och cornelia!
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Amanda w

hah, jag kan berätta när vi ses ! :) <333

jag vet inte om du´kommer tycka de är läskigt, men , haha <33

2009-04-12 @ 12:39:21
URL: http://mandawinqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh sommarvibbar på den bilden!

2009-04-13 @ 17:30:34
Postat av: nellie

åh sommarvibbar på den bilden!

2009-04-13 @ 17:30:55
URL: http://newa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design av FPLANTING.BLOGG.SE